Jak kupić produkty Herbalife?

Dwie opcje zakupu:

1. Zamów u mnie

Skontaktuj się ze mną dowolną formą kontaktu na dole strony, dopasuje produkty pod twoje potrzeby i złożymy zamówienie, płatność na kontro bankowe, blikiem lub gotówką

Kontakt

2. Zarejestruj się jako klient premium lub dystrybutor

Uzyskaj dostęp do ekskluzywnych ofert i rabatów, zamawiając bezpośrednio przez własne konto w Herbalife.

Zarejestruj się

Czym się różni Klient Premium od Dystrybutora?

Klient Premium

Wybierz ten sposób rejestracji, jeżeli zamierzasz kupować produkty wyłącznie na własne potrzeby. Wybierając tę rejestrację, będziesz uprawniony do zniżek i promocji przysługujących Klientom Premium.

Dystrybutor

Wybierz ten sposób rejestracji, jeżeli zamierzasz kupować produkty dla siebie, polecać je wśród znajomych, pomagać innym oraz zarabiać prowizję z sprzedaży/polecania produktów lub budowania Zespołu. Wybierając ten status, będziesz uprawniony do zniżek i promocji przysługujących Dystrybutorom.

Klient/GośćKlient PremiumDystrybutor
Cena za produkt100%od -15% do -35% zniżkiod -25% do -50% zniżki
Cena RejestracjiNie dotyczy178zł260zł
Bonus rejestracyjnyNie dotyczyPrzysługuje voucher w wysokości 47 zł (po przekroczeniu 100 VP, vouchera nie można użyć w pierwszym zamówieniu)Koktajl waniliowy 550g, szejker, lektura, 2 miarki, dostęp do narzędzi, materiałów marketingowych i szkoleń
Gwaracja na produkt30dni30dni30dni
Gwaracja Pakietu RejestracyjnegoNie dotyczy90dni90dni
Bezpłatnie: Indywidualne wsparcie 1na1, Dostęp do Fit maratonów, Grupy wsparcia, edukacja, kursy odżywiania, Dostęp do wydarzeń lokalnych
Własny sklep na którym możesz kupować produkty, Newslettery, promocje, gadżety
Comiesięczne promocje i nagrody
Możliwość: zarabiania ze sprzedaży/poleceń; otrzymania premii, bonusów, awansów; uczestnictwa w specialnych szkoleniach z rozwoju osobistego oraz różnych programach motywacyjnych

UWAGA!

Uważaj na produkty sprzedawane na stronach różnych stronach internetowych (typu Allegro, Ebay). Ponieważ jest to niedozwolona sprzedaż produktów, mogą być one otwarte, po terminie lub z inna zawartością w środku! Dodatkowo nie przysługuje Ci też 30dniowa gwarancja na produkt.
Dlatego kupuj produkty bezpośrednio od Partnera Herbalife lub własnego konta w Herbalife.